Solen skiner och allting är på topp! =D

image77Ååååå vilken underbar dag det har varit. Det fina vädret kan ju göra att vem somhelst blir på topphumör. Jag har i alla fall jobbat idag. Är lite småless på mitt jobb just nu, men idag var det faktiskt toppen. Anledningen? Jo, jag fick 2 timmar att slå ihjäl på eftermiddan och gav mig ut på långpromenad och satt i solen ett tag. Såååå skönt. Fast en dålig sak med jobbet finns ju också. Maten... Idag har det slinkit ner vitlöksbaguetter (planerade) och tre små smala bitar smörgåstårta (inte planerad)... men det är inte hela världen. Man kan ju inte va perfekt jämt ju... ;)

Igår va jag rätt duktig också. Jag tog mig iväg och körde ett grymt pass på crosstrainern. Gick super. Maten... Ja vad ska man säga... Godiset tog slut... haha... Och sen blev det pizza och lite annat. Såg ut som en höggravid ungefär hela dan. min mage är tööööjbar... Men dte var gott, för det mesta i alla fall.. Man måste ju stilla suget ju. Jag har faktiskt nästintill inget sug i veckorna längre. Tycker inte alls atdt et är svårt att avstå när polarna äter glass eller så... Det är sant... Nu har jag nyss tryckt i mig lite kesella och funderar hur jag ska göra med maten ikväll... Jag återkommer helt enkelt... =)

Kommentarer
Postat av: snorkelkompis

Kan inte annat än att hålla med. Det här vädret är guld värt!

2008-04-20 @ 18:34:08
URL: http://snorkelkompis.wordpress.com
Postat av: Anna

Vädret idag har ju varit grymt, satt i solen i tre timmar hihi...

2008-04-20 @ 19:19:11
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: mialena

Gravidmage är inget kul nej, jag har också en sån... Men vädret, helt kanon!!! Mera sånt! :)

2008-04-20 @ 21:16:41
URL: http://mialena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0