Storhandlat...

Är hemma sjuk idag... Rätt skönt. Har bara legat och vilat hela dan. Inte gjort nånting... Segat på. Känns faktiskt bättre idag. Fast nu är väl det tråkiga att jag är osams med pojkvännen istället... Antagligen på grund av att jag mådde dåligt igår... Men men... Det enda vettiga som skett idag är väl storhandlingen jag gjorde med min pojkvän och hans polare nyss... Och rejäl storhandling blev det, mestadels kött... image70
  • 2,5 kg nötfärs (=17 portioner)
  • 1,8 kg kyckling (=15 portioner)
  • 0,8 kg påläggsskinka(=5 portioner)
  • 0,5 kg lax (=4 portioner)
Så nu har jag att äta så att det räcker ett tag i alla fall... Skulle bara behöva iväg till Lidl för att köpa lite kvarg. Va dit en sväng idag men det va stängt. Jag får väl ta en promenad nån dag antar jag... Enda jobbiga är att släpa på all kvarg på vägen hem... tar en timme fram och tillbaka och är inga problem alls egentligen förutom att det blir väldigt tungt att bära.

På tisdag ska jag tillbaka till kostrådgivningsstället. Jag vill inte egentligen. Funderar på att ringa dit och säga att jag struntar i det här nu. Jag har verkligen ingen lust att stå där och skämmas. Det går inte bra. Eller är jag hemma är det ju inga problem... men nu har jag ju varit uppe hos föräldrarna och ätit allt annat än nyttigt och dessutom verkar vågen vägra att röra på sig. Precis som när jag började följa kosten så gick det supersnabbt i början för att sen stå helt still... Samma sak nu sen förra gången jag va dit... Känns som om jag har gått upp istället... Fy! Vi får väl se hur jag gör...

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hej! Tack för din kommentar. Ja träningsbloggar.se var ju en klockren uppfinning. ;)

2008-04-06 @ 22:54:05
URL: http://starletsgym.wordpress.com
Postat av: Magdalena

Jösses, hur får du plats? Jag som är sur för att jag måste välja mellan att köpa choklad- ELLER vaniljglass för att få plats i frysen haha! Och det är ändå bara halvliterspaket vi snackar=P Men det var mycket gott du hade inhandlat!

2008-04-07 @ 00:47:21
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: Ebba

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen =)

2008-04-07 @ 11:11:31
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0