Träna vs. inte träna...

Jag och en kompis har varit på Lidl i eftermiddag. Det blev ingen promenad utan det blev en busstur dit. Tur va nog det för det var tunga påsar som vi släpade hem. Tyckte dte va jobbigt nog att släpa den från busshållplatsen och hit... Köpte även godis till helgen... Dum som jag var så slank det ner några stycken här hemma och nu är jag ännu mer orad över morgindagen... Att jag bara inte kan sköta mig istället...

 Två funderingar har jag just nu. Den ena är vad avsaknaden av kontakt från pojkvännen beror på. Den andra är om jag ska träna eller inte. Är inte så där fasligt trött längre och skulle nog behöva det... men det är rusningstrafik på gymet och jag har ingen egentlig lust... Vet inte riktigt vad jag ska köra heller. Ben står på schemat, men tänkte springa lite imorn och då funkar dte inte med träningsvärk i benen ju... Som i hör är det svåra beslut det rör sig om...

Sökte ett sommarjobb igår som jag verkligen vill ha... I Eskilstuna. Hoppas att jag får det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0