Lite mera träning och lite mindre mat här...

Jag är lite less på att skiva ner vad jag äter och så där just nu. Skriver ju trots allt här för att se hur det går med träningen... Jag funderar därför på om jag kanske hellre borde skriva mer utförligt om träningspassen... Att memorera vikt och antal repetitioner verkar däremot jobbigt även fast det antagligen vore det bästa eftersom man då ser direkt när det går bättre eller sämre. Sen kör jag en hel del maskiner vilket ju ät smidigt då det bara är att sticka in pinnen på ett lämpligt hål... och jag har faktiskt ingen aning om hur mycket vikt det är på varje hål. Jag kör där det känns bra och jag blir trött helt enkelt... Har dock gjort en liten ansträngning idag och skrivit ner vikterna på några grejer... Nu får ni inte klaga på att jag är klen heller. De vikterna känns bra för mig helt enkelt! Jag fick ett grymt tryck i både axlar och triceps. Gjorde riktigt ont. Dte blev ett riktigt bra pass men fy vad det känns att jag haft en lång paus. Men men, snart är jag på gång... Gäller bara att ligga i nu i början så går det av sig själv sen... Snart är jag där igen hoppas jag på! =)

Mera träning och mindre mat behöver dte kanske inte bar abli på bloggen utan även på mina dagar... Försöke rju kärpa till mig. Eller mindre mat menar jag ju naturligtvis inte utan istället mindre snacks... idag har det bara blivit en dubbel-daim. En gradvis minskning med andra ord! Idag blev det middag på Spicy Hot. Det är sååå gott där ju. Jag åt det här. Mums!

3 x Press bakom nacken i smithmaskin 25 kg
3 x Sidolyft med hantel 6 kg
3 x Framåtlyft med hantel 7 kg
3 x Framåtlutad sidolyft med hantel (baksidan) 5 kg
3 x Axelpress
3 x Sidolyft i cablecross
3 x liggande press från pannan 19 kg
3 x rep över huvudet
3 x pushdowns

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu blev jag sugen på att träna!

2008-08-12 @ 22:39:07
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Cicci

Samma vikt på hantlarna som jag brukar köra med, 6 och 7 kg. Inte klent HA HA!

2008-08-13 @ 10:19:59
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: KRYCKAN

Jo särru! de finns de!

2008-08-13 @ 11:38:35
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Äntligen kommer jag in på din blogg igen =) Har försökt i flera dagar! Blir så sugen på styrketräning när jag läser allas bloggar.. Här blir det mest löpning för tillfället.

2008-08-13 @ 12:22:34
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Javisst det går fint att länka :)

2008-08-13 @ 13:26:14
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com
Postat av: mirre

VArför kör du bara tre set?

2008-08-29 @ 13:39:37
Postat av: Johanna

Mirre: jag kör tre set för att jag tycker attd et är lagomt! skulle jag köra fler skulle det ta alldeles för lång tid. Jag kör 3 st med ca 10 rep på varje. Alldeles lagom enligt mig! =)

2008-08-29 @ 21:50:13
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0