Måndag - inte mycket föda här inte

idag har det inte blivit mycket mat i magen... Försov mig imorse så var bara att slänga i sig nått som gick fort. hade först tänkt kliva upp tidigt och springa en stund, men vaknade till av mig själv vid 6 och insåg att jag inte skulle orka kliva upp så ställde om klockan... Vaknade när den ringde och sen sov jag en halvtimme till... Oooops! =) Gick hem på lunchen och käkade men sen var vi på skolan tills efter kl 7 med bara en paus för att springa på 7-eleven... därav den fattiga middan... och när jag kom hem så var det dax för gymet. Ja, träningen gick ju bra trots den dåliga maten. Fats jag tycker det är svårt med ryggen i alla fall. Ska fråga om det igen när jag har instruktion på torsdag. Nu var det en gubbe som kom med tips när vi körde hantelrodd. Jättebra med tips men samtidigt vet man ju inte vem man ska tro på.

Förresten, jag har ätit frukt idag... Frukt!!!! händer ju ytterst sällan annars! Woohoo xD

Frukost: keso
Lunch: Pastasallad med pasta, kyckling, ruccola, rödlök, tomat, soltorkade tomater, pesto
"Middag": Bar och äpple
Efter träning: proteindrink, kesella med fun light

Träning: Rygg & Biceps: 5 min trappmaskin, 3 x latsdrag 42 kg, 3 x smalt latsdrag 42 kg, 3 x roddmaskin 35 kg, 3 x hantelrodd 11 kg, 3 x skivstångscurl 19,5 kg, 3 x ryggresningar, 3 x hantelcurl 7 kg, 3 x cablecurl 25 kg, 5 min trappmaskin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmm, frukt som är så gott:D Köpte hem 1 1/2 kg mandariner till mig som jag proppat i mig. Inte alla men:P

2008-12-16 @ 15:46:22
URL: http://sandrawest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0