Måndag - skrattfylld träning

Träningen gick bra... Kanske inte var det mest seriösa passet... Skämt hela tiden. En av tränarna kom förbi och höll på skratta så han skulle dö tror jag... Lite roligt! På nått sätt så ska jag nu ha instruktion kl 7:30 på söndag... Herregud!!!! alldeles för tidigt ju! Gick bra i alla fall. ja, det kändes åtminstonde rejält i musklerna när vi körde. Blev ingen baksida, det orkade vi inte med, jag och roomien. Det kändes som ett tillräckligt bra pass ändå. =) Sen sprutade roomien ner hela ena mitt byxben i vattnet på vägen till Konsum också.

Jag har förresten fått en award av Cicci... Tack så mycket! =)

Frukost: Knäckemackor med keso
Lunch: bulgur, kassler, rädisor, champinjoner, groddar, sallad av olika slag
Mellanmål: Kesella med fun light
Efter träning: Proteindrink
Middag: Taconötfärs med bulgur
Kväll: proteindrink

Träning: Axlar & triceps: 3 x press bakom nacken i smith 23,5 kg, axelpress 30 kg, 3 x hantellyft åt sidan 6 kg, 3 x framåtlyft med hantel båda armar samtidigt 6 kg, 3 x fransk press 19,5 kg, 3 x pushdown 40 kg, 3 x rep över huvudet 30 kg, några ggr magövningar

Kommentarer
Postat av: SANNA

Vore kul om du tog bilder på lite övningar för armar/axlar/rygg någon gång :) Så man får lite inspiration!

2008-12-08 @ 23:04:39
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: eviseen

kul pass!!! såna ska man ha, de e vi de tillfällena man prövar nya saker o hittar nya övning i gymmet också. När man är lite oseriös o kreativ :)



Du satsar inte på cardio nu?

2008-12-09 @ 08:11:06
URL: http://metrobloggen.se/eviseen
Postat av: Johanna

Eviseeeen: Din blogg funkar inte!!! nope, ingen cardio... känns som om jag har en förkylning som ligge roch väntar så därför tar jag det lugnt med det just nu. Sen så har jag inte ritkigt nån lust heller för tillfället! =)

2008-12-09 @ 10:26:11
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0