Tisdag - testkörde mina nya vantar...

Japp, som sagt.. träningen gick bra. Klarade av den redan på morgonen (eller ja, kl 10 då) så det var rätt skönt. Det kändes riktigt bra och jag blev ordentligt trött i mina små muskler, fortare än vanligt. Testkörde även mina nya vantar och de var superbra. Man fick väldigt bra grepp på allting och händerna slapp glida i pressövningarna. Att jag inte fått arlset ur vagnen och skaffat såna innan kan man ju undra! xD Men nu har jag dem ju och det är huvudsaken... Fast jag önskar att det inte var rosa på dem... Gillar INTE rosa!!

Ikväll har vi haft julklappsbyte här hemma. Jag fick två baslinnen. Superbra!!! Pepparkakor, tända ljus, julmusik och julklappar. Hur kul som helst. Imorn ska viha nån christmas gathering med våran klass också. Pepparkakor då med antar jag. Nice nice... Mycket nice! =)

Frukost: Knäckemackor med keso
Efter träning: Proteindrink
Lunch: Knäckemackor med makrill i tomatsås
Mellanmål: Kesella med fun light
Middag: Taconötfärs, bulgur, morötter
Kväll: pepparkakor

Träning: Axlar & Triceps: 5 min trappmaskin, 3 x press bakom nacken 23,5 kg, 3 x axelpress 25 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x baksida i pecdec 28-21 kg, 3 x framåtlyft med hantlar 5 kg, 3 x pushdown 40 kg, 3 x rep över huvudet 30 kg, 3 x fransk pres 17 kg

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Hittade precis din blogg ^^

Humm läste igenom den lite.

Är inte du trött på Knäckemacka med keso, Bulgur med kassler, Taconötfärs, pastasallad och kesella med fun light? xD

Verka som om det är det ända du äter? :S

2008-12-17 @ 14:11:25
URL: http://monicali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0