Den viktiga vikten....

Nu har överskottskilona från mina 2-3 pausveckor försvunnit... Jag har tillbaka på min vanliga vikt på drygt 67 kilo. Inget fel med det... Bara att jag skulle vilja gå ner nått kilo till... Skulle vilja gå ner till 65-66 eller nått men nu står jag blickstilla..Har varit på samma vikt flera mornar i rad nu... Varför? När ska det hända nått? Är det nått jag behöver ändra? Äter redan lite och motionerar mycket ju... Idag testar jag att ha en höjardag. Hade tänkt skippa den den här veckan men eftersom jag stpått stilla är det nog lika bra...

Varför inte nöja mig nu då? Jo, för att jag skulle vilja gå ner liiiiite till... Bara lite. Sen är jag nöjd. Helnöjd! =) Jag vill inte bara "ge upp" när när det tar emot lite för jag hade ju satt upp det som mål innan. Förhoppningsvis stå jag still nu för att det sen ska fortsätta droppa av fett... Jag håller tummarna...

Kommentarer
Postat av: gabbis

å jag käner igen mig. På något sätt vill man ha något att kämpa för trots att man nått sin målvikt... Nu kämpar jag mer för snygga muskler och mer vältränad kropp:)

2008-07-02 @ 12:27:16
Postat av: Cicci

Kanon att du låter crosstrainern vila tror jag och att du försöker dig på jogga/löpning. För mig gjorde det susen iaf, ca 5 kg rann av mig sedan mars i år. En annan sak med träning utomhus är att du tar dig fram för egen maskin, på löpband och crosstrainer så står du ju stilla egentligen. Drar mer kalorier då du faktiskt kommer framåt! Aja, lycka till och ha tålamod, till slut knäcker man koden till sin egen kropp tror jag!

2008-07-02 @ 13:14:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anna

Klart att kroppen strejkar lite, du kommer att gå ner det sista. Helt klart!

2008-07-02 @ 17:42:57
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du Johanna?!

2008-07-02 @ 19:40:31
Postat av: Johanna

Anonym: Jag är 173 cm...

2008-07-02 @ 19:49:34
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: carolina

det kommer nog droppa av ska du se! du har ju kämpat på bra hela våren, vart så intressant att läsa om :)

2008-07-02 @ 20:00:38
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag måste bara påpeka att du är superfin. De bilder jag sett på dig så ser du kanon ut. Snöa dig inte blind på vågen, utan njut. :)

2008-07-02 @ 20:06:09
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Lea

hej :) jag har läst din blogg länge och har nu själv inspirerats till att gå ner i vikt och eftersom du har lyckats så bra så hoppas jag att du kan hjälpa mig med lite tips? :) du får gärna mejla mig! :)

2008-07-02 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0