Fick till ett grymt träningspass! Jippie!

Idag gick träningen underbart bra... Rygg dessuotm gick jättebra... Det händer aldrig!!! Fick kontakt i varje set och det kändes riktigt nice... Sved till riktigt fint! Sen avslutade jag med några bra bicepsövningar också... Summa summarum ett grymt pass helt enkelt... Gick till och med bra för grannen också! Vi va bäst idag! Wooohooooo!

Sen så gick vi och la oss ute i parken i två timmar... Sen här bleka kroppen behöver lite sol... Men vill inte bränna mig så två timmar fick räcka... Imorn blir dte nog lite längre... Blev dock störda av nån öcklig alkis hela tiden som skulle ställa 100 frågor... E mycket stök och oliv här i stan just nu... hela veckan och helgen... Blir mer och mer och alla verkar tycka att det ä roligast att hänga precis utanför min dörr tyvärr... jaja, det är väl smällar man får ta när man bor mitt i centrum... Får härda ut i några dagar bara!

Imorn blir dte fest här hemma... Ska försöka lära mig att dricka vin då... bli vuxen med andra ord... Sen ska vi väl ut och kika lite på alla galningar som invaderar stan och kanske gå ut nånstans också... Ska bli roligt! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

keep up the good work! Lite impad av din träningsdiciplin, och du verkar ju sköta dit kostschema med glans.

2008-07-03 @ 17:13:29
URL: http://johanna1111.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0