Fortfarande sjuk och eländig... =(

ännu en dag av sjukdom... fast jag är såååå mycket piggare idag. idag har jag faktiskt fått saker gjorda. Har pluggat för två dagar. var ju tvungen i och emd att jag inte gjorde nånting alls igår. sen har jag rensat ut bland mina kläder. Ska lägga upp massor av kläder på Tradera så fort min inloggningsspärr släpper (råkade försöka logga in med fel lösen för många ggr). Bland annat ska jag lägga upp två snygga träningslinnen så jag lägger ut länken här sen.

ja, annars så jobbar jag hårt på att få kalaskulan att växa. De 3 kg som jag gick ner förra veckan är garanterat tillbaka nu... Men det känns inte som om det är nån mening att göra nått åt det förrän jag kommer tillbaka från Piteå. Då blir det lugnare, jag ska vara hemma och kan koncentrera mig på att äta bra och träna. Lägger in en muppbild från förra veckan...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig! snygg färg på brallorna!!!

2008-07-22 @ 22:07:00
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Kattis

Kattis har också en liten kalaskula nu! HAr köpt godis many times nu :P

tog bort bloggen för mina kompisar började hitta dit =P

2008-07-23 @ 07:52:19
Postat av: Anna

Älskar brallorna, schyssta!

2008-07-23 @ 08:47:49
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kattis: jaha, då förstår jag att du tog bort den... Tråkigt. Hoppas du bloggar nån annanstans för din blogg var en av mia favoriter! =)

2008-07-23 @ 10:18:01
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0