Måndag - regn och rusk = inne och slöar

Dagens väder har antagligen inte höjt någons humör, i alla fall inte mitt... Trött och seg blir jag. Vill helst av allt bara ligga i sängen vilket jag även har gjort större delen av dagen. Det är rätt skönt faktiskt... särskilt när det regnar och är eländigt ute...

Träningen gick väldigt bra. Känenr fortfarande av det i axlarna trots att det är 4 timmar sen jag slutade träna. Både axlar och triceps gick bra, men triceps något sämre än vanligt... Men men, ska inte klaga. Dock kom min granne och bjussade på naturgodis när jag åt middag så jag är så sjukt sugen nu... Men ska försöka hålla mig... Blev ju extremt mycket onyttigt i helgen... och extremt mycket av allting... Så då är det väl bara att skärpa sig lite nu då... Fast det dumma är ju att man blir mer sugen på att fortsätta på samma bana... Men men.... smällar man får ta. det gäller som vanligt bara att härda ut. Vill tillbaka till det där när jag inte va särskilt sugen på godis alls. det kommer väl tillslut... hoppas jag!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, auberginesallad
Innan träning: 3 st BCAA
Efter träning: 3 st BCAA, proteindrink, kesella, hallon, fun light
Middag: Fullkornspasta, taconötfärs, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater, ca 10 st naturgodisar
Kväll: Proteindrink

Motion: Styrketräning Axlar och Triceps (3 x pres bakom nacken i smith, 3 x hantellyft åt sidan, 3 x hantellyft framåt, 3 x lutande hantellyft åt sidan (baksida), 3 x liggade tricepspress fårn pannan, 3 x axelpress, 3 x sidolyft med cable i superset med 3 x rep över huvudet, 3 x enarmspushdowns)

Kommentarer
Postat av: Madelene

jepp.. riktigt skönt.. slipper jag gå å tänka på det så mkt :)

2008-07-07 @ 21:27:06
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: kattis

Men goooott med naturgodis! Jag vet vad du menar, jag hade också en sån där underbar period i våras när jag inte var så sugen, och när jag åt det njöt jag verkligen. Men blir de lite mycket ett tag, får man kämpa...!



2008-07-07 @ 21:46:32
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: kattis

Varför blir det så där egentligen? Äter man lite mer ett tag = blir man stöööört hungrig hela tiden o magen kurrar... Drar man ner, ja då klarar man sig på mindre.

2008-07-08 @ 07:58:05
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: Ingela

Hej! Hittade hit via Emilies blogg (http://emliscious.blogspot.com) Ett tips bara angående pressövningen: kör pressövningar framför nacken istället för bakom, då minskar du risken avsevärt för skador! Du kan tex köra militärpress för axlarna framför nacken. :-)

2008-07-08 @ 09:06:38
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0