Solat och mätt fläsket jag har... =P

Idag har det varit finväder här i stan så jag och grannen begav oss ut i parken och solade lite... Med betoning på lite.-.. det är ju så segt och tråkigt och sen tillslut så blev det lite målnigt, vi va hungriga och less så då gick vi hem och åt och begavoss till gymet istället. Jag fick i alla dall lite sol på min bleka kropp... Det va välbehövligt.

En granne följde emd till gymet och han visade en fettmätarmaskin... En sån där man håller en apparat i händerna om ni sett... jag testade i alla fall. Vägde 69,3 med kläder och allting på (68,3 imorse, dvs -0,5 sen igår) oh hade enligt den 18,5 % fett vilket motsvarade 12,5 kg fett på kroppen. Den där manicken visar ju betydligt mer än när jag mäter med kalipper... men men, dte är alltid kul att mäta. Vet ju att jag gått upp en massa på sistonde. Min granne som jag vanligtvis tränar med testade också och hon fick en smärre chock över hur mycket hon vägde. tråkigt eftersom hon förökt gå ner länge och verkligen kämpat och jag tycker hon ser smalare ut också, men nu vägde hon istälelt mer än förut... inte roligt! jag ska nog ta och boka tid för fettmätning på mitt vanliga ställe snart så man kan jämföra... Svårt att jämföra två olika mätsätt ju... Nästa vecka kanske... Skulel helst vilja va tillbaka där jag va förut innan jag går dit... men samtidigt är det ju bra att veta vart man ligger...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej hej!



Tänkte höra hur lång du är? Grymt snygg kropp! Bra jobbat!



Sanna

2008-07-16 @ 17:08:03
Postat av: Johanna

Sanna: jag är 173 cm lång!

2008-07-16 @ 17:51:58
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Sanna

misstänkte något sånt när jag såg bilderna, är själv 165 cm =/

2008-07-16 @ 21:37:36
Postat av: Johanna

Sanna: 165 cm är väl nrmallängden för en tjej... Nånstans där i alla fall har jag för mig så det är väl en bra längd, varken för lång eller för kort! =)

2008-07-16 @ 21:41:37
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Sanna

Föööööör kort! Men va fasiken, det är inte så farligt. Såg en tant idag som säkert bara va 1 m. Hon va sååå gullig! Inte kutryggig el nått, det var hennes längd.

2008-07-16 @ 22:53:59
Postat av: Andersson

Trevliga bilder! Du verkar vara i trevligt bra form! Kör hårt!

2008-07-18 @ 07:32:23
URL: http://tonyanderssons.blogg.se/
Postat av: j

Shit va snygg kropp du har! Verkligen skit snygg! Nu blev jag motiverad till att träna minsan!

2008-07-18 @ 12:41:22
URL: http://bigsizelower.blogg.selogg.se
Postat av: Bella Eklund

Vilke fin kropp du har - verkligen! :-)

2008-07-19 @ 19:55:00
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0