Torsdag - trött och sliten efter en hel jobbdag!

idag har jag jobbat hela dan, eller i alla fall mellan 8:30-17:30... Hittade biffar med fetaost och soltorkade tomater i frysen för nån dag sen och de passade ju perfekt som matlåda till idag. Smarrigt var det! =) Sen så blev det en liten portion med glass och bär på eftermiddan. Min brukares föräldrar serverade och de hade redan lagt upp allas portioner så fint när jag städade ur bilen så det var bara att tacka och ta emot. Supergott! =)

Känns som om förkylningen ligger där och är på gränsen på att bryta ut. I vanliga fall brukar jag köra på tills jag e sjuk, men nu var jag så trött och hade ingen lust så idag blev det ingen träning. Har ju tränat tre dar på rad så det gör inte så mycket... men hade egentligen tänkt träna alla vardagar eftersom dte inte kommer bli nån träning i helgen. Jag ska nämligen bege mig söder över direkt efter jobbet på lördag för att åka ner och kika in nya lyan och flytta ner en kompis grejer... ska bli roligt! men men, skulle ha sprungit idag men nu lev det inte så... Imorn ska jag däremot försöka mig på ett benpass... By the way, imorse vägde jag 67,7, dvs ett halvkilo ner från dan innan... Snart är jag tillbaka! =P

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Mellanmål: Äpple
Lunch: Älgfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater, fullkornsbulgur, rädisor
Fika: Vaniljglass, rödvinbär, hallon
Middag: Bulgursallad med fullkornsbulgur, lax, ruccola, rödlök, tomat, soltorkade tomater
Kväll: kesella, hallon, fun light, äpple, 2 st omega3

Motion: Promenad 90 min (25+20+45)

Kommentarer
Postat av: kattis

Du har ju promenerat långt idag! Att springa kanske bara tvingat fram förskylningen, fått den o bryta ut.



o haha tack för komplimangen. O ja gillade programmet faktist... Eller d va bättre än ja trodde! :)

2008-07-18 @ 07:32:42
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: Ofelia

Vilken härlig mat du gör idag! Nu fick jag lite inspiration... :-)

2008-07-18 @ 08:45:27
URL: http://ofeliakommeriform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0