The white jeans curse... I ban you... Ooooo...

Jag köpte ett par vita Wrangler-jeans på rean i Östersund i juni... Det är mina första vita jeans nånsin... Jag är inte nått större fan av vita jeans... Fast jag tycker iof attd et kan se snyggt och fräscht ut på sommaren på smala personer, men inte på mig... Mina breda ben skulle inte passa i ett par... Men nu struntar jag i det och har som sagt skaffat mig ett par vita jeans... Tänker använda dem tills jag tycker att det är snyggt på mig också, om det nu sker nån gång... Men så är det! såg precis att det ser ut som om ag har världens taskigaste hållning på kortet... Så är det inte, jag vrider mig bara i nån mysko ställning för att kunna fota bakom mig... =) Det kändes ju så väääldigt nödvändigt!

Jag har hunnit med en morgonpromenad, riktigt skönt, och att vara på skolan för handledning till c-uppsatsen. Vår handledare åker nämligen bort idag... Ja, det är tur att man e ute i goood tid, som alltid! ;) Nu sitter jag och väntar på att en kompis ska bli klar nån gång så att vi kan luncha på stan... Jag är riktigt sugen på nån god pastasallad så det hoppas jag att ha också är. Sen blir det till att plugga spanska och träna när grannan jobbat klart vid 4... Bröst och kondition... Blir nog bra! =) Känner mig rätt så taggad! Mest till att springa men ska nog lyckas ta i lite först också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0