Fredag - doppade mig på nationaldan! =)

Min våg mår inge vidare idag... Just nu funkar den inte alls. Jag misstänker att det har att göra med att jag diskade den imorse... Dumt gjort... Hoppas den har kryat på sig imorn.

Annars har det varit en väldigt aktiv dag... Jag har bränt ansiktet, armarna och bröstet rejält... Ser ut som en kräfta där och vit på resten av kroppen... verkar som om det var under promenaden som det tog mest. Spelade volleyboll riktigt länge sen och det var jättekul för vi fick ett bra spel och var jämna lag. Fast jag skrubbade upp knät en del men det gär inget... det var ju roligt! =) Passade även på att ta årets första dopp... Två gånger. Kallt, men otroligt skönt och svalkande vilket behövdes efter så mycket volleyboll..

Träningen idag gick faktiskt superbra. Inte ofta det gör det med rygg och biceps-passet... men nu kändes det i ryggen i alla ryggövningar och sen fick jag riktigt bra tryck i biceps också vilket har uteblivit på sistonde. Jag är nöjd. Mycket nöjd! =) Lite folk på gymet var det också.. Skönt! Slipper man trängas och kan filosofera runt bäst man vill! =)

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja, 3 st BCAA
Efter träning: Proteindrink, 3 st BCAA
Middag: Pastasallad med fullkornspasta, skinka, ruccola, rödlök, fetaost, soltorkade tomater, tomat, balsamvinäger
Kväll: Proteindrink

Motion: Promenad 85 min, Volleyboll
Styrketräning Rygg och Biceps (3 x roddmaskin, 3 x smalt latsdrag, 3 x latsdrag till bröstet, 3 x annan roddgrej, 3 x ryggreningar, 3 x hantelcurl, 3 x liggande curl mot pannan i superset med 3 x omvända situps/benlyft, 3 x bamsecurl)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt de låter me bollsport ute. Mitt gym hade stängt idag så man fick roa sig med att vandra med stavar. Gick ju bra de med i värmen.

nu har man magknip igen, smågodis är inte att leka med..haha

2008-06-06 @ 21:17:22
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: emmma

jag tror det var dig jag såg på löga måste vart du kände igen dig på tatueringarna =)

2008-06-06 @ 23:15:49
Postat av: Johanna

Emmma: Scary! =)

2008-06-06 @ 23:26:49
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emil

tackar! lär nog komma upp fler om de uppskattas =)

2008-06-07 @ 13:35:05
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Madelene

haha... välkommen till kräftklubben :D

2008-06-08 @ 21:01:40
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Anna "Zeb" gamla matte

Hej Johanna!

Jag är Zeb´s gamla matte, hade honom från att han var 3-6 år gammal, Tävlade han t o m LA hopp, sen blev jag för gammal och sålde han till Helen på Ekerö.

Undrar hur han har det, jag var & hälsade på honom hos Lotta i Enköping innan han såldes till Spanien. Då mådde han ju himla bra & verkade känna igen mig!

Fick en gnäggning till svar när jag började prata med honom, och han var himla mysig då. :-)

Tänker mkt på honom och vill gärna veta hur han har det! Han finns i mitt hjärta för alltid! Zeb hade det inte så lätt innan jag köpte honom.

En rädd liten ponny som fått mkt stryk, jag köpte honom från en hästhandlare.

Snälla hör av dig, skulle gärna vilja ha adress/telnr till nya ägarna. :-)

Ps. Det var jag som hade videon med Zeb, som ni lånade.

Hälsn Anna

2008-06-09 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0