Kämpat på med crosstrainern!

jahapp... då var dagens träningspass avklarat... Det blev 45 min på crosstrainern och det gick väl okej... Det var segt och jag funderade påa tt ge upp flera gånger, men jag lyckades ändå hålla bra tempo och härda ut hela passet... Gödkänt med andra ord. Det är tungt att komma tillbaka när man haft paus... men härdar man ut så går det tillslut. Min paus har ju inte varit sååå lån så jg trodde inte att det skulle bli några problem men det blev det tydligen...

I eftermiddag ska jag åka med mamma och pappa (som är här nere nu) och koll apå hästar. Min kära mor ska nämligen köpa en ny... Ska även kolla imorn och på fredag också... Jag vill ju också ha en! men men, sen då ja blir rik så ska jag skaffa en, eller två! =)

Kommentarer
Postat av: J

alltid imponerad av folk som kan stå på crosstrainer, löpbandet eller motionscykel i sådana där rader längre tider än 15min!

Jag har själv inte disciplinen till det, måste hända ngt ;)

Ha en bra kväll!

2008-06-25 @ 15:56:03
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0