Måndag - superbra träningspass

Träningen idag gick sjukt bra... Kändes som om mina muskler skulle sprängas så bra gick det! =) va inte så taggad när jag gick dit men sen blev det riktigt roligt. Det är så kul när det går bra. Hoppas på en riktigt grym träningsvärk imorn... hihihihi

La mig ute och solade en sväng mitt på dan. Min bleka kropp har ju inte sett mycket sol i år. Fick faktiskt lite färg på framsida, men ingen på baksidan, under de två timmarna jag pressade. Käkade lunchen ute i det fria också. Var mycket trevligt och trevligt sällskap hade jag. Imorn åker hon tyvärr bort över sommaren... Attans! Eftersom det blev en extra ätardag veckan som var så får jag väl se till att vara extra noggrann den här veckan... äta bra och nyttigt! =) men det ska inte bli några problem...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Lunch: Kyckling, senapsdressing, fullkornsbulgur'
Mellanmål: kesella, hallon, fun light, olja, 3 st BCAA
Efter träning: proteindrink, 3 st BCAA
Middag: Bulgursallad med fullkornsbulgur, lax, ruccola, tomat, soltorkade tomater, rödlök, balsamvinäger, 2 st omega3
Kväll: proteindrink

Motion: Styrketräning axlar och triceps (crosstrainer 5 min, 3 x press bakom nacken i smithmaskin, 3 x sidolyft med hantel, 3 x framåtlyft med hantel, 3 x axelpress, 3 x press mot pannan, 3 x rep över huvudet i superset med 2 x sidolyft med cable, 3 x baksida axel i pecdec, 3 x enarms pushdown)

Kommentarer
Postat av: Emil

tack! ska göra en lite bättre film sen.... körde inte så inspirerat i klippningen på denna kanske... låten är 3 doors down - Kryptonite



Lycka till på bröstpasset!



Länkutbyte kanske? =)

2008-06-09 @ 21:24:52
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Salladen med bulgur och lax lät god!

Kul att träningen gick bra! :D

2008-06-09 @ 21:50:01
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Emil

hehe, jag hade något fel på min webläsare så jag såg inte att kommentaren kommit in.... du kan ju radera de 2 första ;)

2008-06-09 @ 21:54:48
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Emil

Lägger in omedelbart =)

2008-06-09 @ 23:18:46
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Anna Zeb´s gamla matte

Hej Johanna!

Jag är Zeb´s gamla matte, hade honom från att han var 3-6 år gammal, Tävlade han t o m LA hopp, sen blev jag för gammal och sålde han till Helen på Ekerö.

Undrar hur han har det, jag var & hälsade på honom hos Lotta i Enköping innan han såldes till Spanien. Då mådde han ju himla bra & verkade känna igen mig!

Fick en gnäggning till svar när jag började prata med honom, och han var himla mysig då. :-)

Tänker mkt på honom och vill gärna veta hur han har det! Han finns i mitt hjärta för alltid! Zeb hade det inte så lätt innan jag köpte honom.

En rädd liten ponny som fått mkt stryk, jag köpte honom från en hästhandlare.

Snälla hör av dig, skulle gärna vilja ha adress/telnr till nya ägarna. :-)

Ps. Det var jag som hade videon med Zeb, som ni lånade.

Hälsn Anna



2008-06-10 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0