Nytt träningsschema! =)

Va ute på en morgonpromenad imorse... Det började jättehärligt och slutade härligt, men blött. Va lite smådugg när jag började men sen när jag hade kanske en fjärdedel av promenaden kvar så började det ösregna... Då va det bara att ta på sig huvan och traska vidare. Hade ingen lust att stå och vänta ut det och det va nog smart för det regnar fortfarande en massa. Det va i alla fall inte så farligt. Blev lite blöt bara men det va okej ändå i och med att de var varmt ute.

När jag gck så funderade jag lite på träningen. Har ju kört framsidaoch baksida ben tillsammans nu två gånger, alltså hela benen... Det trivs jag nog bättre med än att dela upp det som jag har gjort nu... Ja... och då var det helt plötsligt lite knepigt med det andra... vad ska jag köra tillsammans med bröst... trivs ju med att köra axlar och triceps samt rygg och bceps tillsammans... Så då kom jag på det geniala... Bröst och kondition!!! Vill ju gärna köra kondition 2 ggr i veckan men som det varit på sistonde har jag ju bara fått plats med ett pass. Kör nämligen gärna igenom hela kroppen i styrketräningen på en vecka och 4 pass där har bara gett utrymme för ett konditionspass för jag har ingen lust att träna mer än 5 dagar i veckan... Nya upplägget kommer alltså se ut som följande:
  • Dag 1: Axlar och Triceps
  • Dag 2: Bröst och Kondition
  • Dag 3: Rygg och Biceps
  • Dag 4: Ben
Sen lägger jag in konditionen när jag tycker passar, troligtvis mellan ryggpasset och benpasset... Ja, det blir nog super.. Kan ev. byta plats på bröst/konditions-passet med det rena konditionspasset också... Japp Så får det bli! =)

Kommentarer
Postat av: Rymdgatan

Ser bra ut med träningen

2008-06-30 @ 14:26:21
URL: http://rymdgatan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar alla pajer utom äpplepaj tror jag ;)! Skönt med nytt träningsschema, kör hååårt!

2008-06-30 @ 16:26:09
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Cizzi -Träning & hälsa

Ja, det gäller att hitta det upplägg som passar bäst. Annars håller det aldrig ;)

2008-06-30 @ 17:26:03
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Åsa

kul med nytt schema, då får kroppen en liten chock snart då.

2008-06-30 @ 18:21:22
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Lili

Du undrade vad du skulle köra med brösten?



Kör triceps!



Jag kör oftast bröst och triceps tillsammans!



/ PT/Instruktören LiLi

2008-11-24 @ 03:26:03
URL: http://talarsanning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0