Onsdag - shopping! =)

Idag har jag varit inne i Östersund hela dan med en kompis. har shoppat en hel del. Skulle egentligen bara ha en present till brorsan som fyller 20 på fredag, men hittade så mycket bra till mig också. Köpte ett par skor, jeans, 2 träningslinnen, 1 vanligt linne och en tunika. Jag är väldigt nöjd. Sen blev det dragremmar i present till brorsan.

Vegetarisk lunch är inte iktigt min stil... I'm a meat lover big time! men det var vad det blev i alla fall och jg måste erkänna att det va väl rätt gott men jag saknade verkligen köttet. Sen blev jag bjussad på middag hemma hos kompisen så det va bara att tacka och ta emot. Rabarberpajen va supergod!!!! Inte direkt enligt kostschemat, men så kan det gå. Åt inga enorma mängder (även om jag tog två omgångar) så det är inte helt katastrof. Va däremot väldigt sugen på att gå och köpa mig en påse godis, men det blev dte inget av...

Frukost: Yougurt, allbran, keso, 2 st omega3
Mellanmål: Äpple
Lunch: vegetarisk buffé, massa olika rätter
Middag: Spagetti och köttfärssås, rabarberpaj emd vaniljsås
Kväll: Kesella, hallon, fun light

Motion: Promenad 30 min

Kommentarer
Postat av: Åsa

Paj som är så gott! Det ska jag banne mig laga till helgen, rabarber...mmm gott

2008-06-18 @ 21:48:19
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: johanna

Helt klart att man måste få göra små avstamp från kostschemat. Man måste ju faktiskt få leva lite också.

2008-06-18 @ 22:47:39
Postat av: cizzi -Träning & hälsa

Vad smarrigt med paj. Det var evigheter sen jag åt rabarber. Jag måste skärpa mig ;)

2008-06-19 @ 10:03:01
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Sofie Rundlöf

Vad kul med lite nya kläder! :) Jag är också en riktig köttälskare så jag har svårt för vegetarisk mat.. men nån gång ibland går bra för det kan ju faktiskt vara väldigt gott! :)

2008-06-22 @ 10:40:01
URL: http://www.sofierundlof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0