Tisdag - tidig dag...

Härlig dag idag... Jag va uppe redan klockan 6 imorse vilket inte direkt hör till vanligheterna för mig. Skulle iväg och ställa mig och pracka på folk våran enkät till c-uppsatsen eftersom de inte verkar vilja ta den självmant. Det gick i alla fall väldigt bra. Hann träna på morgonen också och för ovanlighetens skull så gick det rätt bra. Kändes ordentligt i varje övning! Mycket nice! =) Träningsvärken sen igår kommer dessutom krypandes...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Mellanmål: 2 morötter, 2 st omga3, vitaminer
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, tomat
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök
Kväll: Proteindrink

Motion: Styrketräning bröck, baksida ben och mage (Crosstrainer 5 min, 3 x bänkpress, 3 x sned hantelpress, 3 x flyes i pecdec, 3 x liggande lårcurl, 3 x sittande lårcurl, 3 x omvända situps/benlyft)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att träningen gick bra. Träningvärk kan vara bra skönt att få ibland ;)

2008-06-03 @ 20:15:42
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: cizzi

det ser kanonbra ut. hoppas det går bra med uppsatsen =)

2008-06-03 @ 20:49:15
URL: http://minklagomur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0