Tisdag - Vinst still Sverige... Wooohooo

Blev ett snabbt och effektivt pass idag men det gick riktigt bra. Det är inte ett av mina favoritpass, men går dte bra är det ju roligt. Kändes riktigt bra i bröstövningarna, men önskar att jag hade haft med nån som passat när jag körde bänk så jag tordats ta lite tyngre... Magövningarna på slutet tog riktigt fint också! =)

Det har som ni kan se inte blivit nån bra matdag. Vi hade avskedslunch för en kompis idag med att gå ner till hamnen och käka buffé. Hon ska jbba hos föräldrarna i sommar och i höst flyttar hon. Mycket gott och blev en hel del mat, därför blev resten av dan lite knepig också. Ikväll har jag varit och kollat på fotbollen... Superkul att vi vann ju! =) (Note to myself: Köp en uspportertröja) Kund einte motstå godisskålen, trots attd et inte riktigt fanns några favoritgodisar... Sen höll jag på hungra ihjäl när jag kom hem så då slank en massa kakor ner som inte mättade för 5 öre så jag va tvungen att sno en macka från en granne... Jaja, ingen dör ju av det... Men typiskt när jag sa att jag skulle skärpa mig den här veckan...

Frukost: yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Lunch: Pastagratäng med oxfilé och fläskfilé, ungrgrillad kyckling med sweet chili-sås, fisk, räkor, sallad
Mellanmål: Kesella, fun light,
Innan träning: Keso, 3 st BCAA
Efter träning: Proteindrink, 3 st BCAA, 2 st omega3
Kväll: 10-15 godisar, macka med ost och salami, flera stycken nybakta kakor

Motion: promenad 75 min (50+25)
Styrketräning bröst, baksida ben och mage (3 x bänkpress, 3 xsned hantelpress, 3 x flyes i pecdec, 3 x liggande bencurl, 3 x sittande bencurl, 3 x benlyft i superset med 3 x magmaskin)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är märkligt att man bli sötsugen när man ex gör nåt kul. Som att se Sverige vinna fotboll. Jag åt också godis i går samt annat skit, men efteråt funderar man varför..

2008-06-11 @ 06:05:27
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Desi

Ja, definitivt!! MINST supportertröja bör införskaffas! Helst ett helt kit!

2008-06-11 @ 09:04:09
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: cizzi

gott med kakor och godis :P

2008-06-11 @ 10:40:57
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: carolina

måste också köpa tröja. dom är sköna att sova i om inte annat ;)

2008-06-11 @ 12:31:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0