Torsdag - vilodag

Idag har jag inte rört mig många meter. Vaknade så sent så jag tyckte attd et va nödigt att ta en promenad på morgonen... Däremot va jag och bytte byxorna jag köpte häöromdan så nu har jag 2 st nya träningsbyxor, 5 st nya träningslinnen och 1 st ny sportBH... Du ska det tränas! Haha...

Maten idag har väl varit så där... Upptäckte vid lunchen, som vi åt ute, att det är väldigt gott med bönsallad. Har inte tyckt om böner förut för jag tycker att de har lite äcklig konsistens... men nu var det en sallad med några vinröda bönor och rödlök med vinägrett på... Supergott..: och några vita böner i nån stark röd röra... Smaskens... Sen blev det fika hos mormor innan vi åkte och kollade på fler hästar. Filen med hennes hemmagjorda svartvinbärssylt är såååå god... Blevför tok på mycket, men vad gör det om 100 år?

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Lunch: Köttfärsbiffar, potatis, löksås, sallad, bönsallader
"Middag": Macka med smör, ost och skinka, 2 portioner fil med svartvinbärssylt, corn flakes
Kväll: Kesella, hallon, fun light

Kommentarer
Postat av: Lova

ah vad jag har saknat naturell yoghurt och fiberhavregryn. Blir min frukost imon!

2008-06-26 @ 22:27:46
URL: http://nolim.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kul med träningskläder! =)

2008-06-27 @ 10:03:43
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Madelene

hade jag din mage skulle jag göra en piercing direkt ;)

2008-06-27 @ 15:08:52
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0