... för bra för Komvux/Miroi tydligen....

Idag har jag vilodag... Rätt skönt fastän jag är lite sugen på att gå och träna,... Men men... Jag ska istället passa på att göra andra viktiga saker. Till exempel har jag varit på Vuxenutbildningen för fjärde gången idag och försökt anmäla mig till spanskakurser till sommaren. Tänkte att om jag inte får nått bra ekonomijobb i sommar (vilken inte ser så troligt ut) så ska jag passa på att lära mig spanska som jag verkligen vill kunna... Tyvärr verkar det som om jag är en oprioriterad grupp... De vill helt enkelt inte ha folk som är driftiga, motiverade och faktiskt tänker göra nått med sitt liv där. Nej, istället föredrar de korkade losers... Men men, har suttit och skrivit en liten motivering nu till varför jag absolut måste läsa de där kurserna så det är bara att hålla tummarna.

Imorse jobbade jag en sväng också, sen har jag (förutom att springa ner till Vuxenutbildningen några ggr) pluggat för fullt... Förutom c-uppsatsen så väntar hemtenta nästa vecka så nu är det till att plöja böcker...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Duktig du är som pluggar och står i, en annan går och njuter av att arbeta och slippa plugga.
Hoppas din dag fortsätter lika fint!

2008-05-22 @ 19:57:27
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: cizzi

hoppas att de fattar hur dumma de är om de inte låter dig läsa det du vill!

2008-05-22 @ 21:27:20
URL: http://minklagomur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0