Lördag - dax att deklarera... i år igen...

Har suttit länge och funderat nu på om jag ska gå ut och gå eller inte... verkar som om det inte blir av... Får väl ta och deklarera istället... Det måste ju göras det också...

Maten... Ja, jag vet att den är en aning enformig... men dte är så gott och simpelt och passar perfekt i mitt kostschema... Pastasalladen är gudomligt god! Jag lessnar aldrig! fast ska ändå variera lite mer... Omväxling förnöjer ju, även om det vanliga är gott...

Träningen idag... Ja, vad ska man säga... Motivationen är inte på topp och tankarna är mest på annat håll... men men... Det är bara att göra det bästa av situationen... Rygg... ja, jag har ju väligt svårt för att få nån kontakt där, men ibland så kommer dte lite. Smala latsdraget och ryggresningarna kändes bra. När jag kör latsdragen i maskinen känns det som min vänstra hand domnar lite och jag har svårt att hålla greppet... Fick världens kramp i vänster undrearm när jag körde den idag också... Hoppas det går bättre nästa gång. Sen blev jag helslut av cablecurlen också. Har verkligen f¨tt till den bra nu. Förut flaxade mina armbågar hejvilt och jag kände bara att jag blev trött... Nu känns det som det ska... Fast kanske blev lite fel ordning på övningarna på biceps för de andra övningarna kändes så där och de brukar kännas väldigt bra... Avslutade med lite crosstrainer...

Frukost: Yougurt, keso, fiberhavregryn
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, morötter
image81Efter träning: Proteindrink, kesella, hallon, fun light, olja
Middag: Pastasallad med fullkornspasta, skinka, ruccola, körsbärstomatre, rödlök, soltorkade tomater, och balsamvinäger
Kväll: Pepsi Max, Proteindrink

Motion: Promenad 50 min (25+25)
Styrketräning rygg och biceps (Crosstrainer 5 min, 4 x smalt latsdrag, 3 x hantelrodd, 3 x maskinrodd, 4 x latsdrag i maskin i superset med 3 x ryggresningar, 3 x cablecurl, 3 x skivstångscurl, 3 x hantelcurl, crosstrainer 5 min)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!
Låter som en nerv eller muskel kommer i kläm när du kör Lats, testa att mjuka upp lite innan och försök se om vinkeln kan ändras. Har du speglar intill så kika i dem. :D

2008-05-04 @ 09:34:04
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: Patrik Henriksson

.. Kul att du va förbi min lilla blogg o läste lite. Alltid glad när nån skriver nån kommentar. Love it :D

Jo men är sjukt sugen på skaffa Mc kortet men kommer bli nästa år tyvärr då jag känner att det är väldigt tajt med tid. Då semestern är här snart och jag skulle vilja åka utomlands också.. Så får se.. Men kommer bli till nästa år iallafall. Du vet jag är juh sådär att jag vill juh ha min dröm hoj på en gång tyvärr så.. hehe Kommer köpa mig en Suzuki GSX-R förmodligen. Ska se lite vad som finns när jag tagit kortet..

Vad står det i din svank? Såg schyst ut, är de Latin?

2008-05-04 @ 16:22:42
URL: http://www.patrikhenriksson.se
Postat av: Patrik Henriksson

.. Kör du nåt med remmar när du kör rygg osv?? Ett mycket bra hjälpmedel när som tillexempel underarmarna inte orkar mer :D

2008-05-04 @ 16:23:56
URL: http://www.patrikhenriksson.se
Postat av: Johan

Jättebra blogg :)

2008-05-04 @ 16:48:50
URL: http://bodyandsoul.blogg.se
Postat av: lova

heej! har funderat på att börja med proteindrikar.. har du ngt speciellt märke att rekomendera??

2008-05-05 @ 00:39:13
URL: http://nolim.blogg.se
Postat av: Madelene

WOW =) vilket mail ja fick! nu ska ja sätta mig och läsa igenom ordenligt! 1000 tack!

2008-05-05 @ 08:21:33
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: msfatso

Är helt kär i bilderna på din rygg! Och i pastasallad med för den delen.. Hoppas du ahr en underbar dag!

2008-05-05 @ 12:42:42
URL: http://msfatso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0