Lyckad valborgsmässoafton!

Jag hade en jätterolig Valborg kan jag berätta... Först lite förförfest här i korridoren. Sen bar det av till en kojpis på grillfest. Superroligt. Mycket folk och precis lagomt av allt. Vi satt ute hela kvällen och det var supertrevligt. Att vi (jag och två andra tjejer) fick till det bäst med grillen och den godaste maten va ju inte heller helt fel. Det blev marinerad fläskfilé, potatissallad och tzatziki. Smaskens. Sen blev det utgång. Lagomt med folk ute och vi lyckades hänga ihop hela kvällen och det var superkul. Sen avslutades det hela med en kebabtallrik. Verkligen en perfekt partykväll! =)

Idag har det inte varit mycket action. Jobbade några timmar imorse och sen va jag och hämtade mina sista grejer hos vad man nu får kalla mitt ex. Sen har diverse onyttigheter förtärts och flera filmer setts. Har bara tagit det lugnt och skönt. Imorn väntar jobb, plugg och träning. Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

skönt med ett lyckat valborg..=) appropå din kommentar, maila gärna mig hur du äter, ska bli intressant att läsa! och nä.. jag har inte varit på en strand sen jag var 15. Utan att överdriva. Så jag vet inte.. jag är säkert hjärntvättat av bilder på i tidingar och så.

det är så sant som du säger... jag borde inte bry mig om vad andra tycker, men det är lättare att skita i vad andra tycker när man "skiter" i vad man själv tycker om sig själv. vilket svammel =) men - jag borde inte gömma mig i en jacka. men allt annat kändes fel just då.. jag måste typ öva på att gå runt i linnen..=)

2008-05-02 @ 07:23:15
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Ebba

Vad kul att valborg blev så lyckad!! =)

2008-05-02 @ 08:07:52
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0