Måndag - bra träningspass idag!

Idag vann snålheten över visheten... Jag åt gammal köttfärs. Riktigt hur gammal vet jag inte men jag tinade upp den nån gång förra veckan...  Så här i slutet av månaden så är man ju lite snål så jag tog en portion ändå. Jag mår ju fortfarande bra så kan inte ha varit nått fel på den... Fast slängde portionen som va kvar i alla fall. Imorn ska jag iväg och mäta och väga mig igen. Trots att jag skött mig alldeles utmärkt så känns dte inge vidare. Är knepigt. I början av veckorna väger jag mycket för att i slutet av veckan väga mycket mindre... Just nu väger jag mycket.... Tror det är det enorma intaget på mina ätardagar som spökar. =(

Idag fick jag träna själv. Ingen hade tid med mig. Men det gick riktigt bra faktiskt. Blev helt slut i musklerna vilket va skönt. Sen fick jag in en sprungen kilometer också när jag va tvungen att vänta på pecdecen... Va mycket folk på gymet när jag va där... men vid just den skulle ett kälekpar sitta och träna och gulla med varandra i en hel evighet, precis när jag skulle använda den... Men men... Bra att jag fick springa lite i alla fall... Va väääääldigt länge sen. Imorn är det Vårruset och jag är anmäld... Fast jag funderar på att gå istället. De flesta i mitt lag ska gå på grund av benhinnor och knän som inte pallar med att springa på asfalt... Vi får se hur jag gör...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega3, vitaminer
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senpasdressing, morötter
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag / efter träning: Proteindrink, Taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, tacosås
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning axlar och triceps (Crosstrainer 5 min, 4 x axelpress, 3 x dips i maskin, 3 x hanetllyft åt sidan, 3 x hantellyft framåt, 4 x lyft åt sidan med cable i superset med 4 x rep över huvudet, 3 x enarms pushdown, Springa drygt 1 km, 4 x baksida i pecdec)

Kommentarer
Postat av: Madelene

hehe.. ja käkade också gammal mat idag. jag lever fortfarande =) wohooo.. man tar de man har ;)

2008-05-20 @ 06:17:01
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: j

Jag sprangv vårruset med förkyldning igår.. snacka om attbihålerna gör ONT idag :( Idiotiskt av mig! Lycka till iaf!

2008-05-20 @ 07:14:05
URL: http://bigsizelower.blogg.selogg.se
Postat av: Anna

Låter som att vi har samma problem, jag ska prova att ta bort mina ätardagar ett tag...

2008-05-20 @ 08:26:27
URL: http://fitnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0