Måndag - fortfarande full i magen...

Helt okej dag. Har varit på skolan hela dagen. Inte varit hungrig alls på hela dan. Antar att det är allt godis och annat skräp som ligger i magen sen gårdagen... Det blev verkligen rejala mängder där... Magen har fortfarande inte återgått till sin normala storlek.

På träningen var jag lite seg, men det gick helt okej ändå. Höjde vikten på två av seten på axelpress och det funkade bra. När jag e på skolan blir det ju tyvärr träning när det är som mest folk på gymet och det tycker jag INTE om... Dessutom är det en hel del som bara ska stå och prata mitt i vägen för speglarna och allt annat man vill använda. Men men, det gick bra att träna i alla fall... Och på morgonpromenaden imorse hade jag ett väldigt tempo, säkert också tack vare den extra maten igår. Får väl se det som bra att jag inte kan sova på mornarna nu för då kan jag ta morgonpromenader, annars hade jag inte orkat.

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega 3, vitaminer
Lunch: Fullkornsbulgur, kyckling, senapsdressing, cola light
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Efter träning/Middag: Proteindrink, taconötfrs, fullkornspasta, ruccola, körsbärstomater, rödlök, tacosås, 2 st omega 3
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning axlar och triceps (Crosstrainer 5 min, 4 x axelpress, 3 x maskindips, 3 x sidolyft med cable i superset med 3 x rep över huvudet, 3 x baksida i pecdec, 3 x sidolyft med hantlar, 3 x framåtlyft med hantlar, 3 x enarmspushdowns)

Kommentarer
Postat av: Freke

Godis är farligt gott.. Jag är en godisgris därav mina extrakilon som jag inte orkar få bort *asg*
:)

2008-05-13 @ 09:49:53
Postat av: Anonym

:O gud vad du är duktig

2008-05-13 @ 19:15:39
URL: http://Funnygirl.blogg.se
Postat av: Fatty

Coolt med motorcykel! Det ska jag ta en dag jag med :)

Föresten är det himla skoj att du är tillbaks, du skriver så "trevligt". Fast vad gammal man låter när man säger så.

Du förstår säkert iaf !

2008-05-13 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0