Måndag - svettats på crosstrainern...

Gaaaaaaaaaah! Jag håller på bli galen... Jag är sjukt godissugen... eller inte bara godissugen... sugen på vad som helst egentligen... Det har resulterat i några djungelvrål idag och några igår... Sitter med en hemtenta också och har noll motivation.... Istället har jag mest tittat på Grey's anatomy-avsnitt som jag laddat ner... Inte särskilt effektivt kan man säga... image93

MAsade mig till gymet nu på kvällskvisten, trots att jag egentligen inte ville, var seg och trött... Man jag är väldit glad att jag gick dit för det gick superbra. Gav verkligen järnet på crosstrainern och häll mycket högre fart än jag brukar i vanliga fall... Svetten sprutade!!! Härligt! =) Förresten tycker jag crosstrainers e lite knepiga... Vet inte riktigt vad det är för träning egentligen. Det känns inte särskilt konditionskrävande, i alla fall inte som att springa, och det är mest bara segt. Men man kommer ju upp i puls och svettas som en gris... Ja, nått måste det ju va bra för i alla fall... Tycker det är rätt behaglig sån där "lite-lagom-träning".... Inbillar mig att jag ska få bättre kondition, men tvivlar på det...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, omega3,
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing,
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja, 10 st djungelvrål
Middag: Fullkornspasta, taconötfärs, ruccola, körsbärstomater, rödlök, soltorkade tomater
Kväll: Proteindrink, 2 st pepsi max

Motion: Promenad 50 min, crosstrainer 45 min

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller med om det där med Crosstrainer. Jag brukar försöka variera lite och köra, baklänges och dra rätt hårt i "armspakarna". *ler* Men, inget slår nog löpningen.
Skonsamt är de nog om man tänker på att de inte blir så stötigt för knän/leder ovs.
Hoppas du får en fin dag!

2008-05-27 @ 05:59:49
Postat av: cizzi

haha, håller också med om crosstrainern! står jag på den kan jag mata på hur länge som helst känns det som =)

2008-05-27 @ 07:45:30
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du, tentor = godissug... Så är det :o)!

2008-05-27 @ 08:09:36
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Johanna

Åsa: Fast jag brukar köra en sån där utan armspakar...

2008-05-27 @ 09:38:25
URL: http://inshape.blogg.se
Postat av: Ebba

Jag älskar crosstrainers =) Kanske främst för att mina knän och min höft inte blir helt fucked up..

2008-05-27 @ 09:40:09
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0