Måndag - underbar dag...

image84
Träningen gick bra. Blev lite blandat axlar och triceps men det funkade ju alldeles utmärkt. Sen så tog vi en promenad i det härliga vädret också. Tur att man bor nära gymet för först så gick vi hem och dumpade vattenflaskor och sög i oss en p-drink innan vi begav oss ut. Visar en bild från förra våren på samma ställe... är visserligen betydligt grönare nu, men ändå... Sååå fint. Har är många träd redan "färdiggrönskade"... men så var vi ju först i Sverige med lövsprickningen också... =)

Min granne ska nog börja följa mitt kostschema hon också nu. Eller hon ska följa det som jag fick först, man måste ju vänja sig lite. Imorn ska jag iväg och väga och mäta mig. Kommer inte att få några strålande resultat direkt... Har ju varit väldigt mycket fuskande, dålig mat och godis på sisonde i och med att jag inte mått någe vidare på grund av allt som hänt... men jag ska dit och kolla hur jag ligger till i alla fall och ha det som utgångspunkt... Det kan bara bli bättre nu... Jag vill bli smalare... Inet så mycket, men lite i alla fall... Runt magen... =)

Frukost: Yougurt, fiberhavregyn, keso
Lunch: Kycklingwok med kyckling, wokgrönsaker, morot, fullkornsspagetti
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light
Efter träning: Proteindrink
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, tacosås, cola light
Kväll: Proteindrink

Motion: promenad 95 min (50+45)
Styrketräning axlar och triceps (Crosstrainer 5 min, 3 x axelpress, 3 x dips i maskin, 4 x sidolyft med cable i superset med  3 x rep över huvudet, 3 x baksida axel i pecdec, 3 x framåtlyft med hantel, 3 x sidolyft med hantel i superset med 3 x enarmspushdown)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du hade inte kunnat lägga ut kostschemat här på bloggen? Hade varit kul att se hur det ser ut...

2008-05-06 @ 11:25:54
Postat av: Ebba

Åh, vilken fin bild!! =) Här börjar också snön försvinna, tack och lov, haha. Och isen på Storsjön börjar så sakteliga smälta bort.. Fast jag tvivlar på att jag kommer bada där ändå ;P

2008-05-06 @ 11:45:00
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: snorkelkompis

Jag är fortfarande nyfniken på din kost :) Eller rättare sagt, vem det är som sätter kostschemat åt dig, vad det kostar etc :)

*nyfniken*

2008-05-06 @ 19:32:50
URL: http://snorkelkompis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0