Nytt träningsschema

Åååååå... Jag har varit totalt död hela dan idag... Eller inte imorse... Då vaknade jag strax efter 7... Låg och filurade ett tag i sängen och kikade på Vakna med the Voice innan jag begav mig ut på en mycket härlig morgonpromenad... Men sen... Skulle försöka sitta här och leta reda på böcker att låna och annan info om nichning men kunde omöjligt hålla ögonen öppna. Istället för att plugga la jag mig i sängen för att sova en halvtimme... Halvtimmen blev till en timme som blev till en och en halv timme... Sen va jag tvungen att tvinga mig upp för att äta lite mat... Varierade mig faktiskt idag... Bilden ger en liten preview... ;)

Vid halv 4 eller nått ska jag och grannen dra iväg och träna. Hon ska äntligen sätta igång med träningen igen så nu har jag två sällskap att välja mellan... Mycket bra. Idag blir det nog axlar och triceps. Ska börja köra på ett nytt schema ett tag.... Där är indelningen så här:
  • Baksida Ben, Bröst, Mage
  • Framsida Ben, Vader
  • Rygg, Biceps, Mage
  • Axlar, Triceps
Anledningen... Ja, var nån duktigs om satte ihop det och den så behöver jag faktiskt oväxling. Har ju kört samma i en hel evighet som sagt... Är med massa övningar man ska köra och sånt också, men jag kommer nog att köra de jag känner för ändå... Har ju några nu som känns så himla bra så de vll jag ju inte byta ut... Tidigare har min uppdelning varit 1. Bröst, Triceps. 2. Rygg, Biceps. 3. Axlar, Mage. 4. Ben... Omväxling förnöjer heter det ju!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, vad spännande med nytt träningsschema! =)

2008-05-05 @ 20:04:22
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Spännande med nytt schema! Hoppas de går bra!

2008-05-06 @ 06:14:48
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0