Onsdag - stod emot suget igen...

Min köttfärssås blev vääääldigt stark... Shit! Råkade tippa i massvis med svartpeppar och försökte fiska upp bäst jag kunde men ändå blev det starkt, svinstarkt. Fast jag gillar ju stark mat så det va gott, men på slutet va det knappt uthärdligt... Annars så har jag ätit mer än vanligt idag och det har varit rätt skönt, fast blev ändå sugen på godis på eftermiddan... Längtar till min ätardag! =) Ska bli smaskens!!! Fattar inte varför jag blivit så otroligt godissugen nu, har ju inte varit det förut... Knepigt! Här är lite bilder på det jag har ätit idag... Klickar man på dem så blir de större. Inte för att jag vet om det e så intressant...

Masade mig iv'äg till gymet idag igen fastän det tog emot rejält... Fast det lockade lite att se om det skulle gå lika bra som sist så jag tog mig dit... och det gick lika bra som sist. jag gav järnet och det va inte så fasligt jobbigt att jag höll på dog... Kanske får höja motståndet lite emellanåt nästa gång... Men jag blev extremt svettig. Kan va rätt skönt. Känns som om man rensar kroppen lite då. Imorn blir det vilodag... Välbehövlig. Jag har faktiskt tränat 6 dar på raken nu... helt galet. Ska inte hända mer!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer
Mellanmål: Äpple
Lunch: Pastasallad med kyckling, fullkornspasta, ruccola, soltorkade tomater, rödlök, tomat, balsamvinäger
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: very spicy köttfärssås, spagetti, lite parmesanost, pepsi max
Kväll: Äpple, Proteindrink

Motion: Promenad 50 min, Crosstrainer 45 min

Kommentarer
Postat av: Kattis

Maten såg god ut, speciellt kesellan och hallonen! Kör du på frysta hallon?

O sen undrar jag... Jag har fattat de som du bor i studentkorridor i sthlm. VAR finns de korridorer i sthlm?!

2008-05-28 @ 22:00:49
URL: http://metrobloggen.se/sommarformen
Postat av: Åsa

Det ser såå gott ut! Alltid trevligt med bilder.

2008-05-29 @ 06:08:37
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: Freke

jajag hoppas komma igång med allt, har verkigen inte tränat något i år som jag borde , men men ;) :)

2008-05-29 @ 09:52:07
Postat av: Magdalena

din pasta sallad ser riktigt god ut. nu när sommaren kommer så är det extra gott med sallad

2008-05-31 @ 12:48:48
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Tess

Mmm.. det ser supergott ut, allting! :)

2008-05-31 @ 22:38:47
URL: http://attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0