Premiärturen avklarad! I love it!

image78Idag blev det premiärturen... Efter att jag jobbat klart gick jag raka vägen till mormor och morfar för att hämta min hoj. Min pärla va så blank och fin såååå! och bra gick den också. Har varit ute och tävlat mot bilar, åkt slalom på vägen (kan tänka mig att det inte är särskilt kul att möta mig då, men roligt är det. Sen så visade det sig va väldigt bra när man had eont i hela kroppen efter timmar av körning i somras när vi semestrade i Europa... Får man börja sig och ha sig)... Superkul. passade på att åka till Lidl för att köpa kesella (kvarg)... Fick plats med perfekt antal i ena sidoväskan. 8 st, räcker lagom länge! =) Såg förresten att det är nån till som bor eller jobbar här i huset som har motorcykel.. Den hade snott min parkeringsplats på lastkajen... Eller en lastbil stod i vägen på min plats... Men det löste sig. Spännande att se vem som har den andra... Det va nån touringmodell i alla fall...

Nu sitter jag här tröttare än tröttast. har suttit i 1,5-2 timmar och velat fram och tillbaka om jag ska gå och träna eller inte. Men träna det ska jag... Ett benpass väntar. Motivationen är i botten men jag ska dit och göra dte bästa av det hela ändå. Jag ska träna mig till min motivation... Det brukar va det bästa för min del. Sen blir dte nog ett varmt bad och en tupplur på en timme eller nått... Jag är så trött! Det känns som söndag idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha... Har också söndagskänsla.. Går mellan en bok och sängen... och soffan och datorn. Illa :o)!

2008-05-02 @ 20:46:15
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: lova

fan va härlig.. vill oxå ta mc kort

2008-05-05 @ 00:40:28
URL: http://nolim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0