Summering av helgen....

Det har varit en bra helg... Mycket roligt som hänt... Det är bra när det händer grejer. Slipper man tänka så mycket... Tänker jag massa så blir jag bara ledsen. Är alldeles ensammen och ingenting blir som jag tänkt mig längre heller. Har inget jobb till sommaren och sen så tror jag inte att jag får börja plugga till hösten heller bara för att skolan har fuckat upp allting. Blir förvirrad av mitt ex också... Tror nog att jag ska va singel resten av mitt liv. Det är nog det bästa. Tror inte jag hittar nån jag vill ha eller nån som ivll ha mig heller så. Det känns som om hela mitt liv bara förstörs rätt framför mig... =(

Va i alla fall och tränade igår och det gick riktigt bra. Körde rygg och biceps. Känner aldrig nånting när jag tränar rygg men igår fick jag faktiskt rätt okej kontakt i några av övningarna... Wooohooo... Sen har det varit ätardag hela kvällen igår och hela dan idag. Igår satt vi och grilalde och mös i en park här i stan. idag har jag varit till Stockholm för att gå på min kusins konfirmation. Fy vad tråkigt det är att va i kyrkan, men resten var roligt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Klart du kommer att hitta någon som du tycker om och om tycker om dig! Förstår att det inte känns så nu, (varit där själv) men det blir bättre, jag lovar! Finns många fiskar i vattnet vet du :)

2008-05-12 @ 08:32:01
URL: http://attkallastess.devote.se
Postat av: Anna

Du kommer INTE att vara singel resten av livet, du är ju fantastisk! Jag kör inte strikt GI. Behöver lite kolhydrater för att orka mitt tempo så jag har valt att återgå till min vanliga frukost. Lunch o middag kör jag dock som innan, mår bättre av den varianten. Blir ju inget viktras direkt, men jag behöver nog satsa på nya vanor mer nu!

2008-05-12 @ 09:14:50
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Åsa

Det är skönt (om man får säga så) att de finns flera som sitter isamma sits som mig. Jag är nybliven singel och går och tänker/funderar massor.

Allt vändes upp och ner på en natt.

Fast den där stora tomheten som uppstår, är svår att ersätta med annat.

Bara att kämpa på!

2008-05-12 @ 20:15:45
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: Madelene

fan va tråkigt =( men man är inte ensam för att man är singel... närhet, kärlek och vänner finns överallt.. glöm inte det. hoppas de löser sig me skolan =( låter sjukt jobbigt... kram

2008-05-14 @ 09:06:53
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0