Måndag - back to business

Äntligenär jag tillbaka ur internetlöshetens land... Min kompis tycker tydligen att det är för dyrt att ha internet... För mig som sitter uppkopllad hela min vakna tid så var det verkligen knepigt att vara utan... Använder ju internet till allt ju! Helgen har i alla fall varit jätterolig... Bio, utgång, myspys m.m. har även tvättat in motorcykel och ställt in den på vintervila...

Somjag sa tidigare så skulle jag ju sätta igång med träningen idag och gå på en liten diet. Istället för att träna så har jag suttit på tåg och buss mest hela dagen så känner mig trött och sliten just nu. Därför får träningen vänta tills imorn... men jag har redan börjat äta lite bättre... Men höll nästan på slinka dit när min roomie lockade med glass. Ska följa det matschemat som jag åt efetr i våras för dte tyckte jag ju om. Ska görja skriva upp vad jag ätit här i bloggen igen också för då har man lite bättre koll på sig själv... Kan ju behövas! =)

Frukost: Pressbyråns macka med ost och skinka, Brämhults hallon-blåbär smoothie
Mellanmål: 100 gr skinka, 100 gr kesella
Middag: Pastasallad med fullkornspasta, lax, avokado, rödlök, tomat, ruccola, soltorkade tomater, fetaost, pesto
Mellanmål: Proteindrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0