Måndag - ont i ryggen :(

Idag har jag verkligen varit helt färdig. Hur trött som helst hela dagen. Jag tog mig i varje fall iv'äg till gymet en sväng i hopp om att bli lite piggare. Det blev jag också men det varade inte länge alls. Nu är jag lika trött igen, Tränade i alla fall rygg och biceps och det gick okej. Körde stående rodd vilket var en väldigt bra övning. Äntligen en övning som jag kände att den tog. Fast tyvärr så när jag körde rodd så tror jag det hände nått med min rygg för sen när jag körd den stående så blev det bara värre och nu har jag ont i vänster sida... illa illa... Men men, det går över. Biceps gick också bra. Dessutom så bokade jag och roomien in varsitt instruktionspass också. Eller de ska ringa och höra med oss när dte passar. Känns som om det är på tiden. Desutom så ska vi ha efter varann och gå med på varandras pass för att lära oss optimalt. Det komme rbli kul och förhoppningsvis motiverande också.

Jag hade inte med nån matlåda till skolan idag. Dum idé när man är där mellan 10-17. jag hade tänkt äta en salladstallrik för de är billiga, man får ta massor och vanligtvis finns dte massa gott där. Idag var det bara äckliga saker. Jag fick inte i mig det. Fick nästan bar ai mig all keso jag lastade på. Den fick det bli en himla massa mackor. Tack och lov att man fick ta hur mycket bröd man ville också.

Frukost: keso, yougurt och müsli
Lunch: Lite sallad, keso, flera mackor
Middag: Fullkornspasta, taconötfärs, 3 chokladrutor
Efter träning: Proteindrink
Kväll: kesella och fun light

Träning: 3 x latsdrag brett grepp 43,5 kg, 3 x latsdrag smalt grepp 47 kg, 3 x ryggresningar 5 kg, 4 x rodd 47-40 kg, 4 x stående rodd 10-5 kg på, 3 x skivstångscurl 17 kg, 3 x hantelcurl 8 kg, 3 x bamsecurl

Kommentarer
Postat av: LILI _Talar Sanning

Hej! Läste din kommentar. Tråkigt att höra att du saknar lite motivation men tro mig det är normalt och den kommer tillbaka! Är det något jag kan hjälpa dig med så skrik till bara! Jag kommer följa dig ändå ;-)



Jag har bytt blogg, el dvs jag har hållt på med min i WP nu och äntligen fått klart den.

besök gärna den



http://texasbitch.wordpress.com/

2008-11-24 @ 22:56:30
URL: http://texasbitch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0