Torsdag - a whole lot of gooodis

Jag hade först ingen lust att blogga idag.. Varför? Jo, för jag har ätit svinmycket godis... Varför? för attd et var så himla gott... och det att det var arbetsmarknadsdagar på skolan och de bjussade på Munk'n Muffin muffins, mackor, godis m.m. och sen så fortsatte det efter det... men det är lika bra att skriva det också, inte bara när det går bra.

Dagen började i alla fall bra. Jag masade mig upp kvart över 7 och halv 8 stod jag på gymets löpband och började springa. 6 km härdade jag ut. Det är ju otroligt segt att göra nått så ansträngande innan man fått i sig nån energi. Ja, det gick ju bra i alla fall. Inget håll. Sprang rätt sakta iof. I alla fall, anledningen att jag klen upp så tidigt var för att jag och roomien skulle käka frukost på gymet. Vi får ju gratis frulle på torsdagar. De senaste 2-3 torsdagarna har ju jag gått dit bara för att äta, men det har känts lite knepigt när alla andra sitter där duktiga efter att ha tränat, jag släntrar in och bara käkar och sen gåt hem igen så idag var jag lite duktigare. Om jag fortsätter återstår att se. Det ä'r rätt skönt att få träningen avklarad så tidigt för då har man ju hela dan för sig själv. Tänkte ta en promenad på eftermiddan, men istället gick jag ner till godisaffären! =D

Träning: Springa 6 km

Kommentarer
Postat av: eviseen

Du är mänsklig :) Jag äter godis i princip varje dag. I går va de naturgodis. Vissa perioder ser helt enkelt ut så.



Energi som energi, godis mättar ju väldigt bra iaf :P

2008-11-21 @ 06:28:35
URL: http://metrobloggen.se/eviseen
Postat av: Sandra

haha, men du gick väl iaf till godisaffären? ;) alltid något!

2008-11-21 @ 11:21:26
Postat av: Anna

Jag lääängtar hem, mamma har dumpat en godispåse där haha...

2008-11-21 @ 13:29:36
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: jag

å gott med godis!

2008-11-21 @ 14:20:02
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

nåååh! Godis är the shiiit.

Tycker du är grymt duktig iaf! Kör håårt!

2008-11-23 @ 22:30:17
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0