Underbara morgonpromenad och naturgodis

Gud vad jag tycker dt eär härligt att vara ute och gå. Jag och roomien va ute på en morgonpromenad imorse, rätt lång. Det blev 80 min i solen. Vi va och tittade på pinvinerna och sälarna igen. Det var völ lite för lång tid för att kännas behagligt, blev lite för hungrig på slutet men då var det ju desto godar med frukosten sen. Ja frukosten är väl den vettigaste maten jag ätit idag. Sen har det mest blivit söl och en massa naturgodis. Cashewnötter i choklad... mmmmm... Hade tänkt gå och träna lite också men hade ingen lust. Idag har det varit en sån där dag då jag bara velat ligga under täcker eller en filt och se på tv/film/sova hela dan. Har nästan gjort det också... Har sett 7 avsnitt av 90210 och 1 avsnitt av lipstick jungle, sen har jag pluggat lite också, men det har absolut inte gått bra. Fy, jag är verkligen i en svacka just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade också en under-täcket-dag igår, helt underbart!

2008-11-24 @ 14:43:55
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: sabina

låter ju härligt

2008-11-24 @ 17:08:03
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: eviseen

Man får ta de lugnt. Man behöver inte träna 5 dgr i veckan året runt! Det sker inga stora förändringar på bara en månad! Se på alla människor du ser varje dag som inte tränar alls, de går ingen nöd på dem!

Vila med gott samvete, så kommer träningsglädjen tillbaka :)

2008-11-24 @ 20:08:39
URL: http://metrobloggen.se/eviseen

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0