Tisdag - pissig dag helt enkelt

Vilken pissig dag det varit idag. Träningen gick verkligen dåligt. Hade noll ork och jag fick noll kontakt också. Svag var jag med. Axlar och triceps brukar i vanliga fall va mitt favvopass men idag var det en pina. Det enda som gick bra var de första två övningarna då jag fick grym kontakt men sen kändes det inget utan gick bara segt och som att jag va slut hela tiden. Skulle köra med rep över huvudet som sista tricepsövning men fick inte alls till det så va tvungen att ge upp. Va tvungen att köra lättare på allt ju längre in i passet jag kom och ändå gick det trögt. Fy vad myssnöjd jag är...

det andra pissiga är att vi haft 2 godispåsar ståendes på vardagsrumsbordet sen i helgen. Vårat besök lämnade dem här. Ingen har rört dem men idag kund ejag inte hålla mig. Började rota efter träningen och hittade en, sen två till som jag gillade.... sen nyss hittade jag tre till som jag åt bara för att tror jag... Bl'äääää! jaja, imorn komme rjag igen! =)

Frukost: 2 ägg, keso
Lunch: Fullkornsbulgur, makrill i tomatsås, morot
Mellanmål: kesella, fun light
Middag: taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, rödlök, tomat, soltorkade tomater
Efter träning: Proteindrink, 10 gr mörk choklad, 2 kolor, 2 godisar

Träning: Axlar och Triceps: 5 min crosstrainer, 3 x axelpress 40-35 kg, 3 x sidolyft med hantel 7 kg, 3 x framåtlyft med hantel 7 kg, 2 x baksida med hantel 7 kg, 3 x press bakom nacken i smithen, 3 x nån axelmaskin, 3 x pushdowns 40-35 kg, 3 x fransk press 19,5 kg, 3 x enarmspushdown

Kommentarer
Postat av: eviseen

ääääsch!! D va ju ingenting, liiite godis! Ödsla ingen energi på dem!

2008-11-19 @ 08:35:45
URL: http://metrobloggen.se/eviseen
Postat av: Sandra

Haha, jag trodde du menade godisPÅSAR. Men du menade tydligen godisBITAR. Jamen då äre väll lugnt.

2008-11-19 @ 08:52:28
Postat av: Sandra

Jag varken pluggar eller jobbar (bara lite extra) för tillfället så om jag inte skulle fara på gymmet skulle jag dö av tristess här hemma när alla är borta på jobb:P Men håller på att leta lägenhet nu i stan så då blire närmare:)

Ja:D länka på!

2008-11-19 @ 13:13:17
URL: http://sandrawest.blogspot.com/
Postat av: evisen

haha, jo kanske bör jag jobba ännu mer me självbilden.. fast u know, hur man kan ta smickrande kort :P



Gått bättre me träningen idag?

2008-11-19 @ 17:51:24
URL: http://metrobloggen.se/eviseen
Postat av: Sandra

Just, glömde skriva att jag länkar till dig med. Jag gissar på att det är ok:) annars är det bara att säga till.

2008-11-19 @ 19:14:57
Postat av: Emelie

damn girl! du är stark som en häst ;)

2008-11-19 @ 23:32:26
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0