Annan träning än planerat! Bra blev det!

Det blev träning idag... men inte det som var tänkt, eller halva det som var tänkt... Jag skulle köra bröst och springa igen men hade ingen som helst lust att springa efter gårdagen... inte för att jag var missnljd eller så. Gick faktiskt hem riktigt nöjd och belåten... men lusten fanns bara inte idag. Men det blev däremot bröst, mage och lite rygg. Rygg brukar ju inte gå så bra för mig så tänkte passa på att köra lite extra. Bröst gick riktigt bra. Efter förra fredans lilla missöde närjag inte fick upp stången så körde jag i smithmaskinen istället bara för att vara på den säkra sidan. Det kändes faktiskt mycket bättre. Kunde köra slut mycket mer eftersom jag inte behlvde bekymra mig för att inte få upp stången lika mycket. Sen gick faktiskt rygg rött bra också. Kände det på sidorna i både latsdragsövningarna och det brukar jag inte göra. Antingen känner jag inget alls eller så känner jag det mitt på ryggen men idag tog det där det skulle! Även rodden gjrode det! och magen fick jag rejäl kramp i.. Nice nice! Nu ska jag mysa i min ensamhet framför idol och nån bra film! Ska ha en riktigt lugn och mysig helg, med mycket plugg också så klart.

Dagens träning: 5 min crosstrainer, 4 x bänkpress i smithmaskinen, 3 x sned bänk i smith, 2 x bänk i smith, 4 x pecdec, 3 x latsdrag, 3 x latsdrag smalt grepp, 3 x rodd, 4 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0