Benen har fått sig en omgång...

Oj då... Gårdagen.. ja... Förutom frukost så bestod mitt intag bara av godis hela dagen. Godis i stora mängder. Och det var riktigt gott... idag kände jag en viss dragning till att fortsätta och köpa/äta mer men nu är ju våran dispans över och det är 26:e oktober som gäller för nästa godisintag... Bara 2 veckor kvar... och två veckor kvar tills jag blir ett år äldre. Nu när jag har vant mig så gör det mig inte så mycket att vara utan godiset faktiskt... fast det är ju klart att när jag väl äter det så är det väldigt gott, men suget är liksom borta...

idag har jag masat mig iväg till gymet och tränat lite ben. Ibland tycke rjag ben är kul och ibland inte... idag tyckte jag inte det... Jag har dessutom lite svårt för att ta ut mig helt och hållet utan kör nog lite mer safe... fast jag höll ändå på ramla nerför trappen när jag skulle gå hem sen.. Bölev en liten kort promenad efetråt också upp till Willys för att köpa Keso... Affären här är ju hur dyr som helst.

Dagens pass: 5 min crosstrainer, 4 x benpress, 3 x liggane hacklift, 3 x benspark, 3 x liggande bencurl i superset med 2 x insida lår, 4 x sittande bencurl, 5 x stående vadpress

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja jag håller med dig, ibland är det en riktig pina att träna ben. Det är jobbigt som tusan men en annan gång skoj, finns mkt övningar att välja på iaf

2008-10-12 @ 21:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anna

Farligt det där när man tillåter sig själv att äta lite.. Men du fixar det!

2008-10-13 @ 09:12:19
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: sabina

du är jätteduktig gumman!

:)

2008-10-14 @ 15:25:27
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0