Ett superpass =D

Jag och min roomie hävde vårat godisförbud i helgen... Så nu har det blivit godis 3 dagar på raken för mig... Såååå gott... Men kanske dax att sluta iaf! Inte bra. Inte bra alls!

Var i alla fall och tränade nu ikväll... Det gick jättebra faktiskt. Gud vad det kändes. Blev totalt slut. men jag var jätenöjd i alla fall! Gör fortfarande ont! Hoppas alla pass blir så bra i fortsättningen, Innan körde jag och roomien lite fajting i vardagsrummet eftersom hon tydligen hade både handskar och mitsar. Jätteroligt ju! fast den andra roomien, hon som inte gillar att träna, tyckte att vi var helt galna och vägrade att vara med...

Dagens pass: 3 x press bakom nacken i smith 15-17,5 kg på + stång, 3 x sidolyft med hantel 7,7,6 kg, 3 x baksida hantel 6 kg, 3 x framåtlyft hantel 7,8,7 kg, 3 x sidolyft cable, 3 x press bakom nacken i smithmaskin 15-10 kg på, 3 x pushdowns 40 kg, 3 x rep över huvet 35 kg, 3 x pushdowns 37,5-35 kg

Kommentarer
Postat av: evisen

godis... bästa energin för ett bra pass. Man är verkligen STARK o pigg när man fått i sig lite socker :) D e ju faktiskt inte negativt me godis, d e ju ENERGI det med :)

2008-10-21 @ 08:29:38
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: evisen

efter träningen? men de e då säger VIPS o så e typ allt upptaget av musklerna... äsch en tvåhundrare man man allt satt i sig, o d gjorde ingen skillnad som ja märker av idag!

2008-10-21 @ 11:47:02
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: Ebba

haha shit vad kul med sån träning i vardagsrummet =) skulle lätt kastat mig in ;P

2008-10-21 @ 12:57:35
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0