Masade mig iväg till gymet trots allt

fy... idag har jag mått konstigt hela dagen... Haft ont i magen och den har varit uppspärrad som en ballong... Trött har jag varit också... Har ju inte fått många timmars sömn under natten och sen så råkade jag vara uppe halva natten i natt och se på Gossip Girl-avsnitt... Mycket bra... Höll på dog på första delen av föreläsningen imornse...

Funderade länge på om jag skulle träna eller inte och det lutade väl mer åt inte... men tillslut tog jag tag i det hela och masade mig i väg. Det känns som om jag har blivit en soffpotatis på sistonde men nu ska det bli ändring på det också. Måste försöka bli av med de extrakilona som krupit sig på också men det går nog bra... Kanske inte trycka negerbollar i ett... förresten är det två veckor sen jag åt godis imorn.. Jag är stolt...

Träningen gick faktiskt bra. Körde axlar och triceps samt lite mage på slutet... Gud vad det kändes. Såå härligt när man får sån bra kontakt. Imorn blir det mera träning. Nu sova!

Dagens pass: 3 x press bakom nacken i smithmaskin, 3 x sidolyft med hantlar, 3 x baksida med hantlar, 3 x framåtlyft med hantlar, 3 x sidolyft i cablemaskinen, 3 x axelpress, 3 x pushdown, 3 x rep över huvudet, 3 x enarms pushdown, 4 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0