Partynights don't agree with me... ?

Jag vet inte om det är de stora mängderna vin eller de sena kvällarna(/tidiga mornarna) som min kropp inte riktigt tycker om. Kanske är det dax att inse att jag är för gammal för att festa till halv 9 på mornarna? Det är nu andra helgen i rad som jag ligger helt död utan förmåga att röra mig hela dagen efter en partykväll. Vi hade iof väldigt roligt igår, men mår man så här så får man sig verkligen en tankeställare om dte är vär det. Jag har varit bakis innan, men aldrig så här sjukt bakis som jag varit nu på sistonde. Förra helgen kunde jag verkligen inte röra mig, inte vara i vertikalt läge längre än några sekunder. idag har jag i alla fall kunnat ta mig ner till Konsum en sväng. Ben&Jerrys va tvungen att införskaffas!

Det har blivit lite si så där med träningen den här veckan. har haft fultl upp... men ett styrkepass och 2 löppass har jag ändå hunnit med. Får se om jag masar mig till gymet imorn.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Ben&Jerrys är ju SÅ GÖTT !!

Nu blev jag med sugen på det även om jag å min sambo käka en hel kladd kaka helt själva igår med glass

:P

2008-09-28 @ 10:33:29
URL: http://ploppa.blogg.se/
Postat av: Ebba

B&J är livsfarligt! Haha =)

2008-09-28 @ 11:52:55
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0