Sprungit en sväng...

Det blev ingen träning igår. Istället blev det bärpaj med glass och vaniljsås framför Righteous kill. Mycket trevlig kväll. idag var det nära att jag inte tog mig iväg heller. Har inte riktigt motivationen just nu. Känns som om jag kommit av mig lite... men men, ar bara några ggr så är jag på gång igen! =P Masade mig i alla fall iväg efter Topmodel och sprang en sväng, 7 km. Lite lagomt så där. Fast kändes rätt tugnt faktiskt. Hade lite småkänningar i halsen innan så hoppas jag inte håller på bli förkyld. Förhoppningsvis så sprang jag ifrån bacillerna på löpbandet! =P

Det är så svårt att hinna träna nu när Topmodel går mest varje dag. Det vill jag inte missa. i och för sig är det väl snart slut nu men ändå... Känns lite för tidigt att gå dit innan och gymet stänger kl 22 så blir bar aen snabbis efter... Fast den där snabbisen är perfekt för att sprunga 7 km på... Snart är ju Topmodel slut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, då är vi två som inte har sån där superbra motivation då ;) Vad kul med Top Model =) Här kollas det ingenting på TV..

2008-09-30 @ 06:09:50
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Susanna

Haha, jag vet, det där Top Model är förödiskt! Det bästa är när man hinner träna INNAN det börjr, och vara duchad och klar i soffan klockan åtta. Det är lycka det :D

2008-09-30 @ 08:08:27
URL: http://powersus.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du skulle gilla "mitt" gym. Där står Topmodel på och man kan cykla, springa, cross, trappmaskin ovs till TV´n. lyx

2008-09-30 @ 10:15:15
Postat av: Cicci

Härligt jobbat & ta dig iväg efter att ha gosat ner dig i tv-soffan!

2008-09-30 @ 20:52:18
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0