Nu har jag massvis med mat hemma! =)

Mat i stora lassär vad jag har handlat i helgen... Igår åkte jag och roomien till en köttgrossist och där blev det 4 kg kyckling, 2 kg köttfärs, och 1,5 kg rostbiff. Idag blev det en väng till Lidl och där blev det 6 kg kvarg/kesella. Nu kan jag äta för ett tag framöver. Det är så himla bra att åka iväg och köpa där det är billigt och sen ha mat hemma för ett tag framöver. Då slipper man oroa sig och så är det lättare att äta bra när man har bra grejer. På sistonde har jag knappt lagat mat, men nu så! igår stekte jag i ordning 6 portioner kyckling. Är den färdig så är det ännu lättare! Spar ju mycket tid också. =)

Igår var jag ute på en promenad i finvädret också. Riktigt skönt var det men kändes som om min sjuka inte helt var borta. idag gick jag bprt till Lidl (ca 30 min) och då kändes det lite bättre. Förhoppningsvis är jag redo att träna lite imorn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt! Jag panikstekte kesoplättar i morse eftersom att jag inte hade någon matlåda... Planering, planering...

2009-04-20 @ 08:39:17
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: sabian

gud va bra babe!

2009-04-20 @ 12:46:17
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: emma

oj vad mycket kesella, hur länge håller den sig?

2009-04-21 @ 08:35:38
Postat av: Johanna

Emma: japp, den håller sig i några veckor... Jag äter typ en burk (500gr)om dan så det behövs...

2009-04-21 @ 08:45:39
URL: http://inshape.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0