Onsdag - oboy vilket vackert väder!

Idag skulle roomien äntligen börja köra på gymet igen. Hon har ju fryst sitt träningskort hela mars... men så har hon gått och blivit krasslig istället, fats jag tjatade med henne ändå fast det var ingen vidare bra idé. Vid benpressen gick hon hem istället för hon var så skakig, på ett dåligt sätt. Jag körde istället på själv och det gick väl hyfsat. Inte bra, men inte dåligt. Testade på knäböj lite, men kändes inte som om jag hade tekniken helt och hållet så jag fortsätter på teststadiet ett tag till. Jag var riktigt peppad när jag tränade idag så det var kul, annars brukar ben vara ett pass jag inte riktigt längtar till. Sen skulle jag försöka att maxa i bänkpressen igen men det gick inte... fast idag var det såååå nära. Roomien hjälpte till pytte lite längst ner och då fick jag upp den... men snart ska jag klara det. Bara att kämpa på. I och för sig hade jag väl inte den bästa uppladdningen matmässigt heller. Har inte haft nån lust att äta bra alls på sistonde, fastän jag vet att jag borde. Jag känner mig helt hopplös. Idag bjussades det på muffins och negerbollar på skolan och självklart tog jag. Sen blev det fika på stan efter skolan, brownie med grädde. Smaskens. Macka till middag. Det är ju skandal! sovbort morgonen också, men det är inget jag ångrar! =)

Motion: Styrketräning bröst & ben: 5 reps 40 kg, 1 reps 50 kg, 3 försök 60 kg, 2 x bänkpress 40 kg, 3 x sned hantelpress 12 kg, 3 x utsida lår 15 kg i superset med 3 x vadpress 97-88 kg, 3 x pecdec, 3 x benpress 200 kg, 2 x knäböj 40-20 kg, 1 x benpress 120 kg, 3 x benspark 56-42 kg, 3 x liggande bencurl 35 kg, 3 x sittande bencurl 63 kg

Kommentarer
Postat av: Ebba

Skönt att ni har fint väder ;P Här uppe är det grått och slaskigt. =) Förhoppningsvis försvinner snön snart..

2009-04-02 @ 12:27:18
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Cicci

Yes, det är bästa tiden nu - vackert väder! Soligt & vårigt =)

2009-04-02 @ 13:02:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: emilia

Det är så skönt när det har börjat bli varmt ute!

2009-04-02 @ 21:44:42
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0