Tisdag - på plats

japp, då är man uppe i Jämtland då... och här är det kallt... idag har det varit 4-6 grader bara... Ingen hit när man kommer i bara t-shirt från 20 graders värme... men men, nu har vant mig lite mer. Jag och brorsan har varit och tränat idag ockå. Armar och mage för mig och ben och triceps för han. Det gick faktiskt hyfsat för mig. För honom såg det ut att gå väldigt bra, i alla fall ta bra. Sen nu på kvällskvisten, efter att jag tittat på en tömkörningskurs för massa hästar, var jag och mamma ute och sprang/gick en liten sväng (3 km fick jag veta nu tack vare eniro). Riktigt skönt var det! Maten blir väl inte denalra hälsosammaste och bästa här, men det är himla gott! =)

Motion: Springa/gå 3 km
Styrketräning Armar & Mage: 3 x skivstångscurl 20 kg, 2 x koncentrationscurl, 3 x hantelcurl 11-7 kg, 3 x hantel bakom huvvet 14 kg, 3 x frenchpress 20 kg, 3 x enarms pushdown, 3 x magövningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0