Tisdag - pisspass helt enkelt

Idag gick det riktigt kasst på gymet. Jag var jättesvag och allting kändes dåligt. Min vänstra hand krampade så jag kunde inte hålla greppet i många av ryggövningarna. Så himla irriterande. Trodde att det nästan gått över nu, men vips idag så var det tillbaka. Kändes inte som om jag fick till det riktigt rätt, åtminstonde inte i latsdraget. I biceps fick jag gå ner 5 kg tillslut för att orka nånting med skivstängerna. Trots att det gick så dåligt så kändes det ändå roligt att träna vilket är väldigt kul! Motivationen är i topp. =) Gick en sväng efter träningen också för idag ar jag varit ledig mest hela dan. Har bara legat och tagit igen mig efter en hård pluggperiod. Lite vila är jag allt värd! Har avverkat serier. =)

Motion: Promenad 60 min
Styrketräning Rygg & Biceps: 5 min crosstrainer, 3 x chinsmaskin, 3 x latsdrag 42 kg, 3 x latsdrag V-handtag 42 kg, 3 x rodd 40 kg, 3 x skivstångsrodd 22 kg i superset med 3 x skivstångscurl 19,5-17 kg, 3 x ryggresningar, 3 x liggande curl mot pannan, 10 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: Johan

Mycket bra träningsblogg, har du tävlingsplaner med eller?..

2009-04-22 @ 09:25:38
Postat av: Johanna

Johan: Tack så mycket, det värmde! =) Inga tävlingsplaner, känns inte riktigt som om ja är på den nivån, även fast det finns en inbiten tävlingsmänniska i mig! =)

2009-04-22 @ 12:26:10
URL: http://inshape.blogg..se
Postat av: stefan

Trevlig blogg,kommer att ha den under uppsikt.

Postat av: Anna

Skönt att motivationen finns kvar iaf!

2009-04-22 @ 17:02:26
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Johan

Ja du äter ju riktigt duktigt med asså hehe. ställ upp i alströmertrofen nu i juni. ha de bra

2009-04-22 @ 17:26:33
Postat av: Johanna

Johan: nått annat år kanske om lusten finns!

2009-04-22 @ 18:03:52
URL: http://inshape.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0