Torsdag - träningen går så himla bra nu! =)

Jag är riktigt laddad på träningen nu! Superkul är det och det går så himla bra! =) Inte ofta man kan säga så. Idag blev det armar och mage, en kombination som jag inte brukar köra vanligtvis. Gick riktigt bra också. Fick bra kontakt med biceps i första 2 övningarna och testade ta lite med i skivstångscurlen och det gick ju finfint. Sista övningen gick däremot lite sådär. Triceps fick jag superbra kontakt med. Brände som bara den så därför fick det räcka med två övningar. Körde lite mage och det tog också bra. =)

Har varit ute och gått en massa i det underbara vädret också. Vaknade jättetidigt imorse så det blev morgonpromenad i parken. Superhärligt och väldigt lite folk. Sen tog jag en kortare sväng efter träningen också. Jag gillar att promenera! =)

Motion: Promenad 100 min (65+35)
Stykreträning Armar & Mage: 5 min crosstrainer, 3 x skivstångscurl 22 kg, 3 x liggade curl till pannan, 3 x hammercurl 9-8 kg, 3 x pushdown 45-40 kg, 4 x rep över huvudet 30 kg 3 x benlyft, 15 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: sabina

fan vad bra!!

2009-04-03 @ 17:06:28
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0