Fredag - Häääärlig vilodag! =)

Vilodag idag... Känns rätt skönt faktiskt, även om ja är sugen att träna... Fast jag hade tänkt gå lite med vovven, men det har inte blivit av och nu har jag myst ner mig i soffan och planerar inte att gå härifrån innan det är dax att sova (ior har jag redan råkat sova lite här i soffan också). Min vilodag har jag spenderat med sovmorgon och sen lunch på Frösön på golfstället där... Himla smaskig mat. Massor av rostbiff, röror, sallad, och gott bröd. Smaskens! och utsikten var som ni kan se inte att klaga på heller. Jämtland är fint! Så det så! =)

Förresten gjorde chinsen igår susen... Har träningsvärk nu! jiiihoooo! och fortfarande i ben och rumpa. =) Imorn hinns nog ingen träning med då jag ska på hästtävling... och söndag ska jag va bakis! XD Blir lite utgång i Östersund imorn kväll! Skoj skoj! =)

Kommentarer
Postat av: Ebbba

Åh, där jobbar ju min kompis =) Älskar deras buffé!! Så mycket att välja på :D

2009-08-14 @ 21:00:07
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0